Stiri externe

ACCENTURE: Asiguratorii, avertizati sa se pregateasca pentru un nou val de perturbari digitale


Compania de consultanta ACCENTURE avertizeaza asiguratorii ca, daca vor sa prospere intr-o era "post-digitala", atunci acestia trebuie sa ofere polite personalizate livrate in timp real. Potrivit unui nou studiu ACCENTURE, ofertele digitale nu vor mai reprezenta un avantaj care sa faca diferenta intre companii, ci, in schimb, vor reprezenta "pretul admiterii", arata The Actuary, in editia electronica.

Succesul va depinde de propriile abilitati de a valorifica Inteligenta Artificiala si alte tehnologii noi, oferind asigurari hiper-personalizate si servicii la cerere care sa raspunda nevoilor specifice ale consumatorilor. In acelasi studiu, se mai arata ca, daca nu vor stapani tehnologiile SMAC - Social, Mobile, Analytics si Cloud -, asiguratorii nu vor mai putea sa raspunda nici macar nevoilor de baza ale consumatorilor.

"Cei mai multi dintre asiguratorii traditionali nu sunt pregatiti pentru o lume post-digitala si se bazeaza mai mult pe tehnologia mainframe. Asiguratorii au oportunitatea de a oferi o experienta mai personalizata pentru consumatori, valorificand amprentele digitale ale acestora, dar, inainte de a atinge acest nivel, vor trebui sa implementeze digitalizarea in propriile business-uri", arata Daniele PRESUTTI - Insurance Lead in Europe, ACCENTURE.

Dupa ce a analizat 6.672 de afaceri si reprezentanti de top din domeniul IT, ACCENTURE arata ca 3 din 5 companii de asigurari folosesc deja anumite tehnologii in conceperea de produse si in cresterea frecventei si a calitatii implicarii consumatorilor. De asemenea, 4 din 5 sunt de parere ca datele demografice digitale le ofera organizatiilor posibilitatea de a identifica noi oportunitati, iar 3 din 5 asiguratori pun bazele unor relatii de distributie alaturi de parteneri non-traditionali.

ACCENTURE subliniaza ca tehnologii precum Distributed Ledger, Inteligenta Artificiala, Extended Reality si Quantum Computing (DARQ) vor conduce noul val de perturbari digitale. ACCENTURE sustine, insa, si ca aceste tehnologii le vor oferi companiilor de asigurari posibilitatea de a isi reimagina industria de profil, precum si rolul pe care fiecare dintre ei il joaca in aceasta industrie.

"Pentru ca asiguratorii sa exceleze in mediul post-digital, acestia trebuie, in primul rand, sa fie mai agili si sa implementeze tehnologiile SMAC drept o competenta cruciala, inainte de a face pasul catre tehnologii mai noi. De asemenea, trebuie sa aleaga cu mare grija ce experiente personalizate si on-demand tintesc si, implicit, sa afle cum pot ajunge acolo, determinand atat ecosistemul de parteneri, cat si locul acestora in ecosistemul respectiv", arata si Jim BRAMBLET - Insurance Lead, North America, ACCENTURE.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 15.04.2019

Cele mai recente stiri:
» Aon: Pierderile industriei de pe urma catastrofelor naturale din primul trimestru al anului, cu 47% mai mici decat media pe 15 ani
» COFACE achizitioneaza asiguratorul sloven de credite comerciale SID - PKZ
» AXA ar putea plati unele daune dupa incendiul care a mistuit catedrala Notre Dame
» MetLife: Colegii, cel mai important factor de stres la locul de munca
» Discutiile delicate cu prietenii sau familia provoaca dificultati financiare in Marea Britanie
» Studiu: Site-urile hotelurilor din intreaga lume, superficiale in protectia datelor personale ale clientilor
» Japonia: Asigurarea de protectie impotriva cutremurelor, un cadou digital tot mai popular, daruit prin intermediul unei aplicatii mobile
» ALLIANZ, parteneriat cu o companie cyber, pentru a imbunatati detectarea amenintarilor informatice
» Marea Britanie: Cele mai ciudate cereri de despagubire din 2018 - un cal indragostit de un "partener" nepotrivit, o maimuta hoata, o pisica speriata, un hot mai putin indemanatic
» Swiss Re: Riscurile secundare, responsabile pentru cele mai multe dintre pagubele asigurate produse de catastrofele inregistrate in 2018






Create Account



Log In Your Account