Stiri externe

AIR France si ALLIANZ Travel au incheiat un parteneriat pentru lansarea unei asigurari proactive de calatorie


AIR France si ALLIANZ Travel au lansat o asigurare proactiva de calatorie care acopera intarzierea unui zbor. Astfel, clientii care achizitioneaza un bilet de pe platforma www.airfrance.fr si incheie o polita de calatorie la ALLIANZ Travel primesc automat 50 de euro/persoana daca zborul de plecare e intarziat cu peste 2 ore.

Clientii nu trebuie sa depuna cerere de despagubire pentru a beneficia de suma respectiva.

Aceasta asigurare proactiva a fost conceputa pentru a usura viata celor care asteapta plecarea unui zbor. Beneficiind de o asigurare proactiva, un client isi poate petrece timpul de asteptare altfel, luand o gustare sau cumparand un cadou, de exemplu. Plata se face rapid si usor, pentru a veni in ajutorul clientilor care se confrunta cu o intarziere de cel putin doua ore a zborului. Rezultatul: o experienta imbunatatita.

Asigurarea proactiva in cativa pasi:
  • Dupa raportarea unei intarzieri de cel putin doua ore a zborului, consumatorul primeste un SMS si un e-mail cu un link de redirectionare catre o platforma online securizata
  • Consumatorul ofera datele de rezervare a zborului, precum si datele bancare
  • In termen de 5 zile, consumatorul primeste, in contul bancar indicat, 50 de euro/persoana
Acest nou proces de achitare a daunelor este absolut inovator: aceasta este pentru prima data cand, in parteneriat cu o companie aeriana, se ofera, in Franta, o asigurare proactiva pentru zborurile intarziate. Asigurarea este valida pentru toate zborurile operate de AIR France, indiferent de destinatie, atat pentru zborurile de intrare, cat si pentru cele de iesire.

"Ne bucuram ca, prin acest nou serviciu, consolidam oferta noastra comuna cu ALLIANZ Travel. Astfel, le oferim clientilor o calatorie mai simpla, cu mult mai putin stres, mai ales in cazul intarzierilor calatoriilor. Satisfactia clientilor ramane in centrul strategiei noastre comerciale", arata Patrick ALEXANDRE - EVP, AIR France-KLM, Commercial, Sales and Alliances.

"Aceasta asigurare reprezinta un avantaj real pentru consumatorul final, deoarece aratam ca raspundem proactiv nevoilor sale. Aceasta inovatie e rezultatul unei munci realizate in echipa, AIR France - ALLIANZ. Feedback-ul initial primit din partea celor care au beneficiat de aceasta asigurare a fost excelent", explica Noel GHANIME - CEO, ALLIANZ Partners France.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 15.07.2019

Cele mai recente stiri:
» Investitiile in InsurTech au ajuns, in T2 2019, la 1,41 miliarde de dolari
» SUA: Costurile asigurarilor private de sanatate pentru familiile angajatilor au crescut, in ultimii 10 ani, cu 67%
» ALLIANZ: Incendiul, "cea mai importanta cauza a pierderilor provocate in sectorul de asigurari de constructii", la nivel global
» Studiu: 4 milioane de britanici n-ar mai putea achita chiria lunara sau ratele la creditul pentru locuinta, daca partenerul de viata ar muri sau s-ar imbolnavi grav
» "Micutul Theo", un dispozitiv telematic care foloseste energie solara, testat de companiile de asigurari auto din Marea Britanie
» Egipt: Autoritatile vor ca asigurarea impotriva riscului de divort sa fie obligatorie
» Marea Britanie: Cheltuielile de sanatate acoperite de asigurarile de calatorie, la cel mai mare nivel din ultimii 8 ani
» Swiss Re: Pierderile asigurate provocate, in prima jumatate a anului, de catastrofele naturale, estimate la 15 miliarde de dolari
» Swiss Re: Primele subscrise la nivel global pe segmentul de asigurari de viata vor creste, in urmatorii 2 ani, cu 3% anual
» Inteligenta Artificiala va genera, pana in 2024, o crestere de 1.500% a subscrierilor in asigurari la nivel global






Create Account



Log In Your Account