Circulatia masinilor partial autonome - legiferata in Germania - Stiri externe - Asigurari - Totul...

 Despre noi  Contact  Harta site      


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorEvenimenteXPRIMM.COMCampanii de InformareXPRIMM TVРусский
 Stiri 
 Companii de asigurare 
 Brokeri 
 Interviu 
 CNPF 
 Analize 
 Organizatii 
 Despre asigurari 

Stiri externe

Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Circulatia masinilor partial autonome - legiferata in Germania


La 12 mai a.c., Camera Superioara a Parlamentului German (Bundesrat) a aprobat amendamente la Legea Traficului Rutier, prin care sunt stabilite cerinte legale in ceea ce priveste circulatia autovehiculelor partial autonome pe drumurile publice din Germania. Noua legislatie a fost bine primita de industria auto germana, aceasta punand, pentru viitor, bazele dezvoltarii unui cadru juridic pentru vehiculele complet autonome.

Legea revizuita, care a trecut de Camera Inferioara a Parlamentului German la finalul lunii martie, permite conducatorilor auto sa circule pe drumurile publice din Germania cu autovehicule cu functionalitati de clasa 3 (automatizare conditionata) si 4 (automatizare inalta) - conform nomenclatorului international.

Potrivit legii, chiar daca, la nivelul autovehicului, este activata automatizarea de nivel 3 sau nivel 4, conducatorul auto trebuie sa mentina un nivel suficient de vigilenta pentru a putea prelua controlul asupra vehiculului in orice moment.

Toate vehiculele cu functionalitati autonome de clasa 3 si 4 vor fi echipate cu o "cutie neagra" care va inregistra datele fiecarei calatorii. Datele vor fi utilizate pentru a verifica daca soferul sau sistemul automatizat au detinut controlul asupra vehiculului in caz de accident.

Legea va fi revizuita in anul 2019 (sau dupa anul 2019) - pentru a se tine seama de eventualele schimbari tehnologice, precum si pentru a putea fi permisa o posibila regandire a regimului de raspundere. In prezent, conform legislatiei germane, raspunderea in caz de accident este a detinatorului vehiculului, soferul fiind insa raspunzator - in baza unei prezumtii de nevinovatie. Camera Superioara a Parlamentului German a recomandat, de asemenea, extinderea raspunderii catre producatorii de vehicule - pentru vehiculele automatizate de clasa 3 si 4.


Share |


Editor: Vlad BOLDIJAR | Publicat pe 15.06.2017

Cele mai recente stiri:
» Polonia: COMPENSA VIG a investit 25 milioane euro intr-un amplu proiect de digitalizare
» Grenfell Tower ar putea deveni cea mai mare dauna platita in Europa pentru o asigurare de cladire
» Afaceri de 3,8 miliarde euro pentru asiguratorii polonezi in T1 2017
» Autoritatea de Supraveghere de la Sofia a aprobat o tranzactie pe piata de asigurari
» Terorismul schimba fata asigurarilor europene
» Autoritatea de la Sofia a numit administratori speciali la doua companii de asigurare
» TRUST Re a numit un nou Director General in Malaezia
» Turcia: Soferii implicati in mai mult de trei accidente auto anual si-ar putea pierde permisul de conducere
» Piata croata s-a majorat cu 2,2% in T1 2017
» KBC a achizitionat subsidiarele NBG din Bulgaria


Comenteaza acest articol
0 comentarii

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:



Arhiva









Copyright 2017 (c) xprimm.md
powered by Media XPRIMM