Stiri externe

Companiile nipone dezvolta produse pentru turistii neasigurati


Anticipand fluxul de turisti care vor vizita Japonia in 2020, cu prilejul Jocurilor Olimpice si Paralimpice gazduite de Tokyo, companiile locale de asigurari concep produse noi, pentru a atrage turistii care le viziteaza tara, potrivit The Yomiuri Shimbun.

Niponii se confrunta cu un numar uriasi de turisti care calatoresc in Japonia fara a avea o asigurare de calatorie. Un studiu recent realizat de Agentia de Turism a Japoniei arata ca 30% dintre turisti nu au o asigurare de calatorie, in vreme ce 20% dintre spitalele care trateaza turisti straini au raportat multiple cazuri de facturi medicale neachitate.

Pentru a rezolva aceasta problema, guvernul nipon incearca, in parteneriat cu Tokio Marine si Sompo Japan, sa convinga turistii straini sa incheie asigurari de calatorie. Astfel, din cate se pare, companiile de asigurari impart flyere - atat in limba engleza, cat si in chineza -, in interiorul aeropoartelor si centrelor de informare si promovare turistica din Japonia, pentru a incuraja turistii straini sa incheie polite de calatorie.

In acelasi timp, arata sursa citata, companiile de asigurari incearca sa ofere protectie si partilor afectate de problemele provocate de lipsa de asigurare de calatorie in randul turistilor. Luna trecuta, Aioi Nissay Dowa Insurance a introdus un produs de asigurare pentru institutiile medicale, care acopera cheltuielile medicale neachitate de turistii straini. Asigurarea acopera atat taxele de spitalizare, cat si de ambulatoriu la un tarif de 43 de dolari (4.790 de yeni) de pacient, cu sume asigurate de pana la aproximativ 91.000 de dolari (10 milioane de yeni).

Mai multe produse de asigurare sunt disponibile si pentru casele private de oaspeti (n.r. "gaijin house"), tip de cazare folosit, de obicei, de turistii care stau in Japonia cel putin o luna. Astfel, cel mai nou produs de asigurare conceput de Sompo Japan Nipponkoa Insurance ofera sume asigurate de pana la 910.000 de dolari (100 de milioane de yeni), prima de asigurare fiind stabilita in functie de numarul de zile in care casa respectiva gazduieste turisti straini.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 16.05.2019

Cele mai recente stiri:
» 51% dintre organizatii sunt pregatite sa faca fata unei frecvente ridicate a atacurilor cyber, pe fondul pandemiei COVID-19
» GlobalData: "Noua normalitate" pentru industria hoteliera poate gravita in jurul tehnologiei avansate
» CyberCube: Brokerii detin cheia pentru cresterea pietei de asigurari cyber
» Cel mai puternic ciclon care a lovit Golful Bengal in ultimii 21 de ani a provocat pierderi economice de peste 13 mld. dolari
» Deloitte: Guvernele din intreaga lume, tinta unor atacuri cibernetice tot mai frecvente si severe
» Swiss Re: Asia emergenta va arata lumii drumul de iesire din recesiune
» GENERALI a lansat o aplicatie ce permite evaluarea de la distanta a operelor de arta
» ADB: COVID-19 ar putea genera pierderi de 8,8 trilioane de dolari pentru economia globala
» Afacerile VIENNA Insurance Group au crescut in primele 3 luni. Efectele COVID-19 vor fi resimtite incepand cu T2 2020
» Swiss Re: Pandemia COVID-19 ar putea promova obiceiuri sustenabile






Create Account



Log In Your Account