Stiri externe

GENERALI a lansat o noua functionalitate pentru asigurari cibernetice si o subsidiara pe segmentul de securitate informatica


GENERALI a lansat o noua functionalitate pentru asigurari cyber si o subsidiara pe segmentul de polite de securitate cibernetica, informeaza Insurance Journal, in editia online. Noua functionalitate combina mai multe solutii cyber cu sprijinul CyberSecurTech, start-up detinut de grupul GENERALI, si isi propune sa implementeze metodologii inovatoare de evaluare a riscurilor cibernetice pentru clientii GENERALI.

Potrivit sursei citate, functionalitatea Cyber Insurance va dezvolta si coordona abordarea la nivel global a grupului pe segmentul riscurilor cibernetice, incluzand servicii de asistenta pentru prevenirea atacurilor cibernetice sau raspunsuri la brese de securitate. GENERALI si CyberSecurTech au lansat si o platforma tehnologica ("Majorana"), proiectata si dezvoltata de expertii in securitate cyber din cadrul grupului.

"Majorana" colecteaza si analizeaza date despre clienti pornind de la evaluarea perimetrului web, cauta apoi posibile pierderi de date care ar fi putut afecta clientii si examineaza vulnerabilitatile din structura IT, arata GENERALI. Rezultatele sunt analizate printr-un algoritm care, in final, ofera un raport de securitate cibernetica si, mai mult decat atat, sta la baza conceperii unei asigurari cibernetice personalizate.

"Acest lucru confirma angajamentul GENERALI in asigurarea securitatii cibernetice, un spatiu strategic si tot mai important pentru oameni, companii si organizatii. GENERALI, in calitate de asigurator global, si-a propus sa fie in linia intai in identificarea si atenuarea acestui risc emergent, oferind solutii inovatoare si relevante pentru clientii nostri", sustine Marco SESANA - Country Manager Italy & Global Business Lines.

GENERALI mai noteaza ca Italia a fost prima tara in care a fost testata "Majorana", pentru a proiecta si dezvolta o noua oferta de asigurari cibernetice pentru companii: o solutie unica si completa, ce cuprinde analiza riscurilor cibernetice, prevenirea atacurilor informatice, acoperirea prin asigurare, dar si servicii de asistenta pre si post-eveniment pentru clientii grupului din intreaga lume.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 10.10.2018

Cele mai recente stiri:
» Marea Britanie: MiFID II, o provocare mai mare decat Brexit sau GDPR
» SWISS Re: Dezastrele inregistrate in cel de-al treilea trimestru al anului lasa in urma o nota de plata de 1,1 miliarde de dolari
» Micro-asigurarea, cheia pentru a elimina deficitul de protectie prin asigurare
» Brokerii nu trebuie sa se teama de automatizare
» John NEAL, noul CEO al Lloyd's
» ANTHEM, al doilea cel mai mare asigurator de sanatate din SUA, a primit o amenda record
» AIR: Pierderile provocate industriei de uraganul Michael, estimate la 6-8 miliarde de dolari
» David LEVENSON, noul Presedinte si CEO al LIMRA si LOMA, incepand cu 1 ianuarie 2019
» ONU: Pagubele provocate de dezastrele naturale din ultimele doua decenii au depasit pragul de 2,25 miliarde de dolari
» Facebook: 30 milioane de utilizatori, afectati dupa cel mai recent atac cibernetic. Datele personale, accesate in 29 milioane de cazuri






Create Account



Log In Your Account