Stiri externe

Lloyd's, avertizata ca a incalcat regulile privind asigurarea de pierdere a venitului


Lloyd's Banking Group a fost obligata sa isi revizuiasca procedurile, dupa ce autoritatea de supraveghere in domeniu (CMA - The Competition and Market Authority) a constatat ca, in perioada 2012-2018, Lloyd's nu a informat mii de clienti cu privire la dreptul acestora de isi a anula asigurarea de pierdere a venitului (PPI - Payment Protection Insurance), arata The Telegraph, in editia electronica.

CMA precizeaza ca va lua masuri impotriva Lloyd's Banking Group pentru "incalcari grave" ale legislatiei in vigoare, dupa ce, in perioada 2012-2018, nu a informat 14.000 de clienti cu privire la faptul ca acestia inca au o asigurare de pierdere a venitului si o pot anula. Totodata, arata sursa citata, Lloyd's a trimis informatii incorecte catre alte 2.884 de persoane.

Potrivit CMA, nu este prima oara cand Lloyd's incalca legislatia in vigoare din 2011, in ultimii doi ani Lloyd's Banking Group fiind atentionata de alte sase ori din acelasi motiv. "Suntem dezamagiti ca Lloyd's a esuat din nou atat in a le reaminti clientilor, cat si in a le furniza informatii corecte", a declarat Adam LAND - Director, Competition and Market Authority.

CMA mai arata ca, avand in vedere "esecul continuu" al Lloyd's in a se conforma, se va asigura ca Lloyd's respecta anumite masuri. Printre masurile CMA, se regasesc: efectuarea de verificari lunare, numirea unui organism independent care sa evalueze sistemele Lloyd's si, in termen de doua saptamani, sa raporteze catre CMA eventuale incalcari ale legislatiei in vigoare.

Potrivit sursei citate, Lloyd's Banking Group a platit pana acum despagubiri PPI in valoare de 18 miliarde de lire sterline. De asemenea, The Telegraph mai arata ca un purtator de cuvant al Lloyd's Banking Group a declarat ca Lloyd's le va cere scuze tuturor clientilor afectati. "Desi am rezolvat cauzele care au stat la baza acestei probleme, ne pare extrem de rau pentru toate neplacerile cauzate."


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 05.10.2018

Cele mai recente stiri:
» Marea Britanie: MiFID II, o provocare mai mare decat Brexit sau GDPR
» SWISS Re: Dezastrele inregistrate in cel de-al treilea trimestru al anului lasa in urma o nota de plata de 1,1 miliarde de dolari
» Micro-asigurarea, cheia pentru a elimina deficitul de protectie prin asigurare
» Brokerii nu trebuie sa se teama de automatizare
» John NEAL, noul CEO al Lloyd's
» ANTHEM, al doilea cel mai mare asigurator de sanatate din SUA, a primit o amenda record
» AIR: Pierderile provocate industriei de uraganul Michael, estimate la 6-8 miliarde de dolari
» David LEVENSON, noul Presedinte si CEO al LIMRA si LOMA, incepand cu 1 ianuarie 2019
» ONU: Pagubele provocate de dezastrele naturale din ultimele doua decenii au depasit pragul de 2,25 miliarde de dolari
» Facebook: 30 milioane de utilizatori, afectati dupa cel mai recent atac cibernetic. Datele personale, accesate in 29 milioane de cazuri






Create Account



Log In Your Account