Stiri externe

Masinile electrice/hybrid, mai putin populare in SUA decat in China, Franta, Germania si Marea Britanie


Spre deosebire de consumatorii din alte tari industrializate, americanii nu sunt convinsi de oportunitatea achizitionarii unor vehicule electrice/hybrid, iar asta mai ales prin prisma faptului ca accesul la statiile de reincarcare presupune parcurgerea unei distante semnificative, arata un studiu realizat de compania de consultanta globala OC&G Strategy Consultants.

La acest studiu, au participat 10.000 de respondenti din SUA, China, Franta, Germania si Marea Britanie.

Analizand, printre altele, atitudinea si preferintele consumatorilor cu privire la mai multe aspecte cu care se confrunta industria auto (vehicule electrice/hybrid si autonome, aplicatii de tip ride-sharing, detinerea personala a unui vehicul etc.), studiul arata ca 53% dintre americani ar lua in considerare achizitionarea unui vehicul electric/hybrid. La polul opus, 77% dintre francezi si 94% dintre chinezi s-ar orienta spre un astfel de vehicul. Mai mult, doar 10% dintre americani au declarat ca cea mai recenta achizitie auto a fost un vehicul electric/hybrid.

Alte concluzii cheie ale studiului realizat de OC&G Strategy Consultants:
  • Stimulentele guvernamentale reprezinta un factor cheie in a-i determina pe consumatori sa achizitioneze vehicule electrice. De exemplu, in California, stat care ofera stimulente financiare semnificative pentru achizitionarea de masini electrice, consumatorii achizitioneaza aproximativ 50% din totalul vehiculelor electrice vandute in SUA.
  • Pentru americani, este in continuare important sa detina propria masina. 84% spun ca a avea propria masina este "un lucru esential pentru a te deplasa" - cel mai ridicat nivel din cele 5 tari analizate. In plus, 64% dintre americani spun ca se asteapta ca, in viitor, sa detina propria masina - al doilea cel mai mare nivel din cele 5 tari analizate, dupa China.
  • Aproximativ 70% dintre americani (si europeni) nu ar avea incredere intr-un vehicul autonom. La polul opus, 72% dintre consumatorii din China ar avea incredere intr-un astfel de vehicul.
  • Taxiurile, inchirierea masinilor pe termen scurt si aplicatiile de tip ride-sharing nu sunt, de cele mai multe ori, variante de luat in calcul pentru consumatorii din tarile vestice, pentru ca acestia vor o masina "atunci cand si acolo unde au nevoie de o masina" si "e complicat sa iti rezervi o masina" (n.r. prin optiunile anterior enumerate).
  • Consumatorii din SUA si-ar dori ca anumite servicii auto - asigurarea, service-ul, mentenanta etc. -, sa fie incluse pe o singura factura lunara.
Pe de alta parte, un alt studiu realizat recent de Ally Financial, arata ca, pentru urmatoarea achizitie auto, 69% dintre americani se gandesc serios la o masina second-hand. Studiul spune, insa, ca americanii care vor sa isi achizitioneze o masina la mana a doua sunt ingrijorati de fiabilitatea acesteia si de eventualele costuri de reparatie. Ally Financial subliniaza ca 53% dintre americani ar opta pentru achizitionarea unui masini second-hand de la un dealer auto care comercializeaza atat masini noi, cat si la mana a doua.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 10.12.2019

Cele mai recente stiri:
» Liban: Explozia din Beirut ar putea genera pierderi economice de 10-15 miliarde de dolari
» ACCENTURE: Asigurarea cyber, indispensabila in noua realitate de business
» Deloitte: Institutiile financiare vor dubla, cel mai probabil, investitiile in securitatea cyber
» Marea Britanie: LV= lanseaza Flow, un serviciu disponibil doar online pentru soferii care vor sa se asigure
» Grupul ALLIANZ: Veniturile totale s-au mentinut la 73,5 miliarde de euro in S1 2020
» Beirut, devastat dupa explozia de marti. Bilantul provizoriu: Mii de victime si sute de cladiri distruse
» Insurance Europe: Opiniile asiguratorilor europeni cu privire la Inteligenta Artificiala
» Istanbul: 2 din 3 locuinte mai vechi de 20 de ani nu au asigurare impotriva cutremurelor
» HSB (Munich Re): Atacurile cibernetice, furturile de identitate si fraudele online, in continua crestere
» RMS: Pierderile provocate industriei de catre uraganul Hanna nu vor depasi, cel mai probabil, 400 mil. dolari


Create Account



Log In Your Account