Romania

Miercuri, 11 septembrie, fii "#treazlavolan prin Bucuresti"


Vacanta s-a incheiat, scolile au inceput si traficul aglomerat s-a concentrat in oras. Este nevoie de rabdare, atentie si experienta ca sa strabati marile orase in siguranta la ore de varf. In acest context, atragem atentia asupra nevoii de a fi TREAZ LA VOLAN in fiecare clipa, chiar si pe drumurile de zi cu zi, in cadrul unei actiuni speciale - "#treazlavolan prin Bucuresti", care se va desfasura miercuri, 11 septembrie, in centrul orasului.

In cadrul actiunii, promoterii dedicati din cadrul echipei #treazlavolan vor strabate traseul Universitate - Piata Romana - Piata Victoriei atragand atentia asupra importantei de a fi atent in trafic, indiferent ca esti sofer, pieton, biciclist, motociclist sau "trotinetist".

Cu pancarde, brosuri, stickere auto si sfaturi pentru soferi, acestia vor transmite mesajul campaniei si vor vorbi cu toti cei care vor dori sa afle mai multe despre siguranta rutiera.

Despre campanie

Demersul "FII TREAZ LA VOLAN!" este initiat de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul Politiei Romane, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si al BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania.

De asemenea, editia din 2019 este realizata cu sprijinul EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, OMNIASIG VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GRAWE Romania, ASIROM VIG, CITY Insurance, UNIQA Asigurari, RENOMIA SRBA Insurance Broker, AVUS, DAW Management, INTER Broker, ASITO Kapital, GARANTA Asigurari, MARSH Romania, SAFETY Broker, AON Romania, GLOBASIG Broker, ASIGEST Broker, MAXYGO Broker, MIB - MILLENIUM Insurance Broker, INTARO, RECREX, EUROTAX, ASISOFT, DAS - Dellen Ausbeulservice GmbH, Daune Expert si GrECo Romania.

Proiectul se desfasoara cu sprijinul Partenerilor UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, PRBAR - Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare, OTTO Broker, motoADN, Ford Mustang Romania, TATUC Serv Consulting si 5togo. Partenerul Stiintific al campaniei este Clinica SOMNOLOG.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro, AutoStiri.ro, AutoNapoca.ro, Cars.ro, AutoExpert si Flote Auto.

Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile pe treazlavolan.ro si Facebook.com/treazlavolan.


Share |


Editor: Adina TUDOR | Publicat pe 10.09.2019

Cele mai recente stiri:
» VIDEO: Life is Hard vizeaza o crestere de 50% pe linia de asigurari in 2020, generata preponderant de serviciile de digitalizare
» Coronavirus: Asigurarile private acopera riscul imbolnavirii cu noul virus COVID-19? UPDATE
» MARSH: Sfaturi si masuri de raspuns pentru companii in caz de Coronavirus
» MaxyGo a premiat performerii anului 2019
» Subscrierile celor doua companii UNIQA au crescut la peste 97 milioane de euro in 2019
» Studiu UNSAR-IRES: Peste jumatate dintre soferii romani sunt interesati de valoarea reparatiilor aferente politelor CASCO
» Echilibru intre despagubirea RCA acordata de asiguratori si costurile cu reparatiile
» Cine si cum protejeaza consumatorul de asigurari?
» INFOGRAFIC: Cate furturi din locuinte au avut loc in 2019?
» Dezvoltarea tehnologica, o prioritate pentru industria de asigurari






Create Account



Log In Your Account