Stiri externe

O companie de asigurari din China a depistat, prin intermediul unui sistem de screening audio, peste 1.600 de cazuri suspecte de COVID-19


Ping An Insurance (Group) Company of China Ltd. a anuntat ca sistemul inteligent de screening audio pe care l-a dezvoltat a identificat cu succes, pana in prezent, peste 1.600 de cazuri suspecte de coronavirus. Lansat in februarie 2020, sistemul de screening foloseste Inteligenta Artificiala pentru a creste eficienta si acuratetea doctorilor in a diagnostica toate cazurile COVID-19 si a controla raspandirea acestuia.

Pana in prezent, sistemul de screening audio dezvoltat de Ping An a realizat peste 580.000 de screening-uri in 47.000 de gospodarii din 17 comunitati din Wuhan, orasul considerat drept epicentrul pandemiei. Autoritatile locale instruisera personalul de prevenire a epidemiilor sa depisteze cazurile suspecte prin apeluri telefonice zilnice, prin intermediul carora sa afle informatii despre starea de sanatate a localnicilor.

Cu toate acestea, arata sursa citata, operatorii instruiti de autoritatile locale nu puteau realiza mai mult de 300 de screening-uri zilnic, iar acuratetea datelor obtinute prin apelurile telefonice nu era de fiecare data cea dorita. Folosind Inteligenta Artificiala, Ping An a dezvoltat un sistem inteligent care poate realiza, in fiecare zi, 1,5 milioane de screening-uri prin apeluri telefonice.

Gratie unor intrebari prestabilite, sistemul de screening audio poate sa activeze un dialog automat si sa structureze rezultatele pe categorii, pentru o evaluare mai rapida a riscurilor. Totodata, acelasi sistem raporteaza rezultatele catre echipa de management in prevenirea si controlul epidemiilor, care poate depista rezidentii suspecti de infectie cu coronavirus.

"Prevenirea si controlul unei epidemii reprezinta o cursa contra virusului. Sistemul inteligent de screening audio pentru COVID-19 dezvoltat de Ping An poate consolida eficient capacitatea de a preveni si controla epidemia, ceea ce este echivalent cu o eficienta sporita si un management inteligent. Astfel, personalul specializat pe prevenirea epidemiilor isi poate concentra timpul si eforturile pe sarcini mai importante", a declarat Geoff KAU - Co-President & Chief Strategy Officer, Ping An Smart City.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 25.03.2020

Cele mai recente stiri:
» Aon: Companiile care isi pun angajatii pe primul loc au mai multe sanse sa prospere
» Ucraina: In S1 2020, aproximativ 93% dintre cererile de despagubire RCA au fost achitate pentru daune materiale
» Performanta pietelor din Croatia si Slovenia, pe fondul crizei COVID-19, analizata pe canalul YouTube XPRIMM TV
» Zurich a lansat Climate Change Resilience Services, pentru a ajuta companiile sa faca fata riscurilor presupuse de schimbarile climatice
» Aon: Pierderile asigurate de pe urma catastrofelor au atins 54 mld. dolari la nivel global. COVID-19, impact evident
» Moody's: Intr-un an marcat de catastrofe, pierderile asigurate generate de incendiile de vegetatie din SUA ar putea atinge 8 mld. dolari
» Munich Re: Ce ne poate invata COVID-19 cu privire la schimbarile climatice?
» Lemonade va intra pe piata asigurarilor din Franta pana la sfarsitul anului 2020
» GENERALI a semnat o solicitare adresata guvernelor UE de a reduce emisiile de gaze cu efect de sera cu 55% pana in 2030
» 9 din 10 incidente cyber sunt provocate de greseli umane. "Psihologia Erorii Umane" ar putea ajuta companiile sa previna bresele de securitate


Create Account



Log In Your Account