Stiri externe

Studiu: Brokerii, tot mai ingrijorati cu privire la efectele iesirii Marii Britanii din Uniunea Europeana


Brokerii sunt tot mai ingrijorati cu privire la Brexit si mediul economic, arata cel mai recent studiu realizat de Aviva - "Broker Barometer Survey". Desi 7% dintre cei 250 de brokeri participanti la acest studiu cred ca mediul economic are un impact pozitiv - cu 6% mai putini decat in mai 2018 -, alti 48% spun ca, in 2019, si-au propus sa isi extinda afacerile. Pe de alta parte, doar 6% dintre brokeri sustin ca, in viitorul apropiat, vor iesi din idustria de profil.

Cei mai multi dintre brokeri (93%) si-au propus sa recruteze forta de munca externa, dar acelasi studiu mai arata si ca a crescut semnificativ (de la 36%, la 53%) numarul celor intentioneaza sa apeleze la cursuri de formare si/sau dezvoltare pentru personalul intern. Mai mult, numarul brokerilor cu un plan de succesiune s-a dublat comparativ cu primul barometru Aviva.

Phil BAYLES - Managing Director, Aviva -, arata ca rezultatele studiului sunt incurajatoare pentru viitorul brokerilor independenti, argumentand ca multi dintre acestia au demonstrat ca, in ciuda unui mediu de afaceri plin de provocari, pastreaza un trend pozitiv. "Primul barometru, cel realizat in 2018, a subliniat lipsa unei gandiri pe termen lung si ma bucur ca, acum, atat de multi brokeri incearca sa rezolve aceasta problema. Facandu-si astazi timp pentru planificarea viitorului, brokerii isi vor putea proteja mostenirea maine si dincolo de ziua de maine. Totodata, o alta veste buna e reprezentata si de cresterea numarului celor care vor sa creasca prin cursuri interne de formare si dezvoltare", a declarat Phil BAYLES.

Studiul realizat de Aviva mai arata si ca tot mai multi brokeri (87%, comparativ cu 78% in 2018) sunt ingrijorati ca, alegand sa nu urmeze sfaturile lor, multi dintre consumatori ar putea fi subasigurati sau ar putea detine polite de asigurare fara acoperiri corespunzatoare nevoilor lor. In ceea ce priveste cele mai comune intrebari primite din partea consumatorilor, acestea vizeaza pretul si acoperirile unei polite de asigurare, dar si informatii suplimentare despre nevoia unei asigurari impotriva riscurilor cibernetice.

"Pe masura ce riscurile sunt din ce in ce mai complexe, consumatorii au nevoie mai mult ca niciodata de sfaturi de incredere, iar aici brokerii joaca un rol extrem de important. Rezultatele studiului nostru arata ca brokerii se aliniaza acestei nevoi si aproape toti consumatorii considera ca sfaturile pe care le primesc au valoare. Sunt increzator ca, indiferent ce va aduce viitorul apropiat (urmatoarele doua luni), industria va continua sa se dezvolte", a mai precizat Phil BAYLES.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 12.02.2019

Cele mai recente stiri:
» VIG se extinde in Polonia
» 71% din muzeele din Marea Britanie, neasigurate in fata atacurilor cibernetice
» SCOR Global Life a incheiat un parteneriat cu Garmin Health pentru optimizarea Modelului de Varsta Biologica
» Marea Britanie: Cainii din rasa Marele Danez, de cel putin doua ori mai scumpi de asigurat decat un BMW X5
» Google si Amazon, printre gigantii acuzati de practici digitale neloiale
» KPMG: Cu mai putin de 40 de zile inainte de Brexit, companiile britanice isi testeaza "airbag-urile"
» Profitul ALLIANZ a ajuns in 2018 la cel mai mare nivel din istoria grupului
» Gen Re: Aplicatie cu recunoastere faciala pentru clientii companiei
» Aon: Cele mai importante opt riscuri cibernetice
» GENERALI a achizitionat compania slovena de asigurari ADRIATIC Slovenica






Create Account



Log In Your Account