Stiri externe

Studiu: Brokerii, tot mai ingrijorati cu privire la efectele iesirii Marii Britanii din Uniunea Europeana


Brokerii sunt tot mai ingrijorati cu privire la Brexit si mediul economic, arata cel mai recent studiu realizat de Aviva - "Broker Barometer Survey". Desi 7% dintre cei 250 de brokeri participanti la acest studiu cred ca mediul economic are un impact pozitiv - cu 6% mai putini decat in mai 2018 -, alti 48% spun ca, in 2019, si-au propus sa isi extinda afacerile. Pe de alta parte, doar 6% dintre brokeri sustin ca, in viitorul apropiat, vor iesi din idustria de profil.

Cei mai multi dintre brokeri (93%) si-au propus sa recruteze forta de munca externa, dar acelasi studiu mai arata si ca a crescut semnificativ (de la 36%, la 53%) numarul celor intentioneaza sa apeleze la cursuri de formare si/sau dezvoltare pentru personalul intern. Mai mult, numarul brokerilor cu un plan de succesiune s-a dublat comparativ cu primul barometru Aviva.

Phil BAYLES - Managing Director, Aviva -, arata ca rezultatele studiului sunt incurajatoare pentru viitorul brokerilor independenti, argumentand ca multi dintre acestia au demonstrat ca, in ciuda unui mediu de afaceri plin de provocari, pastreaza un trend pozitiv. "Primul barometru, cel realizat in 2018, a subliniat lipsa unei gandiri pe termen lung si ma bucur ca, acum, atat de multi brokeri incearca sa rezolve aceasta problema. Facandu-si astazi timp pentru planificarea viitorului, brokerii isi vor putea proteja mostenirea maine si dincolo de ziua de maine. Totodata, o alta veste buna e reprezentata si de cresterea numarului celor care vor sa creasca prin cursuri interne de formare si dezvoltare", a declarat Phil BAYLES.

Studiul realizat de Aviva mai arata si ca tot mai multi brokeri (87%, comparativ cu 78% in 2018) sunt ingrijorati ca, alegand sa nu urmeze sfaturile lor, multi dintre consumatori ar putea fi subasigurati sau ar putea detine polite de asigurare fara acoperiri corespunzatoare nevoilor lor. In ceea ce priveste cele mai comune intrebari primite din partea consumatorilor, acestea vizeaza pretul si acoperirile unei polite de asigurare, dar si informatii suplimentare despre nevoia unei asigurari impotriva riscurilor cibernetice.

"Pe masura ce riscurile sunt din ce in ce mai complexe, consumatorii au nevoie mai mult ca niciodata de sfaturi de incredere, iar aici brokerii joaca un rol extrem de important. Rezultatele studiului nostru arata ca brokerii se aliniaza acestei nevoi si aproape toti consumatorii considera ca sfaturile pe care le primesc au valoare. Sunt increzator ca, indiferent ce va aduce viitorul apropiat (urmatoarele doua luni), industria va continua sa se dezvolte", a mai precizat Phil BAYLES.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 12.02.2019

Cele mai recente stiri:
» Aon: Pierderile industriei de pe urma catastrofelor naturale din primul trimestru al anului, cu 47% mai mici decat media pe 15 ani
» COFACE achizitioneaza asiguratorul sloven de credite comerciale SID - PKZ
» AXA ar putea plati unele daune dupa incendiul care a mistuit catedrala Notre Dame
» MetLife: Colegii, cel mai important factor de stres la locul de munca
» Discutiile delicate cu prietenii sau familia provoaca dificultati financiare in Marea Britanie
» Studiu: Site-urile hotelurilor din intreaga lume, superficiale in protectia datelor personale ale clientilor
» ACCENTURE: Asiguratorii, avertizati sa se pregateasca pentru un nou val de perturbari digitale
» Japonia: Asigurarea de protectie impotriva cutremurelor, un cadou digital tot mai popular, daruit prin intermediul unei aplicatii mobile
» ALLIANZ, parteneriat cu o companie cyber, pentru a imbunatati detectarea amenintarilor informatice
» Marea Britanie: Cele mai ciudate cereri de despagubire din 2018 - un cal indragostit de un "partener" nepotrivit, o maimuta hoata, o pisica speriata, un hot mai putin indemanatic






Create Account



Log In Your Account