Romania

Viata proceselor in si dupa pandemie


Multe companii au fost nevoite sa se adapteze situatiei create de criza COVID-19, sa apeleze la digitalizare si automatizare pentru a-si mentine afacerile. Este o schimbare importanta, care s-a produs intr-un timp foarte scurt. Si jucatorii pietei de asigurari s-au adaptat rapid si au facut investitii serioase in digitalizare in ultimele luni.

Asadar, in prezent se acorda o atentie sporita digitalizarii proceselor, aceasta fiind si tema webinar-ului sustinut, recent, de Business Future Solutions, denumit "Viata proceselor in si dupa pandemie. Lean Six Sigma si RPA (Robotic Process Automation) ca factori de revitalizare".

Principalele aspecte discutate in cadrul webinar-ului au fost:
- Cele opt etape ale strategiei de implementare cu succes a RPA
- Ce este RPA? Ce NU este RPA.
- Masurarea performantei RPA
- Capcane de evitat.

Robotic Process Automation - RPA este o forma avansata de automatizare a proceselor de afaceri, capabila sa inregistreze sarcini fara intenventie umana. In esenta este un robot virtual, fiind utilizat tot mai des si in industria asigurarilor

"Industria asigurarilor a devenit un hot-spot de inovatie digitala. Ca raspuns, asiguratorii trebuie sa adopte schimbari si sa regandeasca modelele de afaceri pentru a se indrepta catre un model de operare compatibil cu cerintele actuale ale clientilor, indreptate catre mediul online", a declarat, pentru 1asig.ro, Aurelian Dorin IUSCU, Managing Partner, Business Future Solutions (BFS).

Conform acestuia, noile instrumente si capabilitati digitale RPA (Robotic Process Automation) ajuta atat la optimizarea proceselor suport cat si a proceselor principale de business.

In video-ul de mai jos puteti urmari intregul webinar:


Totodata, Alin NITA, General Manager, FivePlus Solutions, a subliniat ca transformarea digitala este un proces cheie in aceasta perioada de schimbare, de la procesele interne, la valorificarea mediului online.

"Aplicarea notiunilor mentionate in cadrul emisiunii in industria asigurarilor - inovatie, adoptarea rapida a tehnologiei, obiceiuri pe care sa le schimbam - mentin si imbunatateasc performantele, dar si competitivitatea. Ne implicam in aceasta industrie prin competentele si abilitatile detinute, atat prin optimizarea proceselor de lucru cat si prin alegerea strategiilor potrivite de atragere clienti. Analizele facute la nivelul brokerilor, de exemplu, arata ca pentru a avea succes si performanta in online, trebuie eliminate din barierele care ne incetinesc sau opresc actiunile", a adaugat Alin NITA.

"Pentru a spriji cat mai multi parteneri din aceasta industrie, prelungim termenul campaniei pentru serviciile de audit, pana pe 15 iulie 2020, cu un discount special de 25%", a spus Alin NITA, Astfel, solicitarile adresate prin XPRIMM sau la office@fiveplus.ro, cu mesajul "XPRIMMvreauAUDIT" vor beneficia de reducere.




Share |


Editor: Andreea RADU | Publicat pe 22.05.2020

Cele mai recente stiri:
» Documentele de asigurare Carte Verde, atasate sau nu contractului de asigurare RCA, vor fi tiparite pe hartie alba
» GENERALI Romania sprijina serviciile medicale de urgenta
» Subscrierile UNIQA in Romania au scazut cu 6% in T1 2020, dar profitul s-a imbunatatit
» Recomandarile Insurance Europe la 2 ani de la aplicarea GDPR
» VIDEO: Ora de Risc: Ce asteptari avem de la mediul politic?
» Pandemia COVID-19 impune pietei de asigurari sa foloseasca solutii hibride de distributie
» EIOPA: Expunerea la risc pentru sectorul european al asigurarilor a crescut ca urmare a pandemiei COVID-19
» VIDEO: Cine plateste nota cand... tu gresesti? O discutie despre un cocktail de asigurari obligatorii
» #treazlavolan: 6 sfaturi pentru calatoria cu masina personala pe timpul starii de alerta
» Cele mai importante temeri la nivel global: Recesiunea, somajul, inca o pandemie si masurile protectioniste






Create Account



Log In Your Account